Præsentationer fra Forskningstræffet 2022
Her under kan du læse et udblik af nogle af de oplæg, der blev præsenteret på Forskningstræffet 2022
- Betingelser og barrierer for Tilvær i det lærer-elev-faglige klassefællesskab v. Wilma Gitte Walther-Hansen
- Hvordan handler fagprofessionelle, når deres bud på hjælp producerer mere udsathed v. Lotte Harbo og Charlotte Vange Løvstad
- Hvordan måler vi på børn og unge i udsatte positioner, og hvordan oplever unge at blive målt på. Louise Harkes
- ”Jeg tror mest, det var fordi han ikke havde tid” - børns perspektiver på inddragelse af fædre og bonusfædre v. v. Bo M Rasmussen, Sabine E Jørgensen, Sabina Jæger & Jeanne Vogt
- Styrket inddragelse af børn med psykiske funktionsnedsættelse v. Line Berg & Berit Juel
- Udsathed i mellemformer – fund fra følgeforskning om co-teaching v. Rikke Brown & Rune Cordsen